یک سوء تفاهم کوچک با رادیو آبادان که حل شد .

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

امروز مثل هر روز دیگه ساعت 7:20 با رادیو آبادان تماس گرفتم و موضوع برنامه صبح اروند رو پرسیدم : موضوع راز ماندگاری بود،من این جمله را گفتم (راز ماندگاری در نیکی کردن به خلق خداست ، تسهیل در امور مردم و رفع مشکلات انسانهاست ، البته خدمت به لحاظ اختراعات علمی و کشفیات هم نوع دیگری از راز ماندگاری است-باتشکر موتورچی هستم از خرمشهر) این بود پیام من متاسفانه چند روز بود فامیل من رو قیچی میکردند و اعلام نمیشد،تا دیگه امروز به قضیه شک کردم و یه جورایی قضیه رو کشف کردم که حضرات به احتمال اینکه بنده کاندید شورای شهر خرمشهرم مشخصاتم رو حذف میکنند جالبه پیامم رو پخش میکنن بدون نام و نشون - ببینید چقدر ما کمبود علم و تحصیلات داریم و چقدر تنگ نظریمون بالاست . آخه یکی نیست به این عزیزان بگه کو تا انتخابات ؟مگه الان کسی ثبت نام کرده ؟ ضمنا" حتی اگر کسی کاندید احتمالی هم باشه مگه جرمی مرتکب شده ؟ و شما طبق چه ماده و یا بند قانونی کسی رو از حقوق اجتماعیش محروم میکنید ؟ اینکه تصمیم گرفتم این خبر رو بصورت مسج به دوستداران پیشرفت خرمشهر اطلاع رسانی کنم و تو وبلاگ هم تعبیه کردم قضاوت با شما ... البته من مطمئنم که جناب آقای مزرعه مدیر محترم رادیو آبادان و جناب آقای مهندس حائری مدیر محترم صدا و سیمای مرکز آبادان از این قضیه خبری ندارند و به محض اطلاع از چنین برخوردهایی جلوگیری میکنن .

خبر جدید امروز 24دیماه 91

امروز 24 دیماه 91 همانطوری که از مدیریت محترم صداوسیما و مدیریت رادیو آبادان انتظار میرفت الحمدالله مشکل مرتفع شد و پیام رادیویی امروز ما با موضوع واقع بینی با نام و مشخصات این حقیر از طریق برنامه رادیویی صبح اروند پخش شد و به سمع و اطلاع همه شهروندان گرامی رسید و مجری برنامه که واقعا" دارای توان بالایی در اجرای برنامه های رادیویی است بابت پیام خوب ما هم به نام تشکر کرد بنده و اعضای محترم سازمان پرسشگران از این درگاه اینترنتی صمیمانه از مدیریت صدا و سیمای آبادان جناب آقای مهندس حائری ، مدیریت محترم رادیو آبادان جناب آقای مزرعه همچنین مدیریت و عوامل محترم برنامه وزین صبح اروند کمال تشکر و قدردانی را داریم .

جدیدترین خبر در این باره 

این خبر کاملا" جدید و به تاریخ 18/2/92 می باشد حدودا" 18 روز است که مجددا" مدیریت صدای مرکز آبادان بنده رو به گمان کاندید شدن در انتخابات شوراها از مشارکت در برنامه های رادیویی که حق مسلم هر شهروند ایرانی است محروم کردند سوال بنده از متولیان و دست اندر کاران رادیوی آبادان این است : به چه حقی و طبق کدام قانون شما حقوق اجتماعی افراد را نقض میکنید و صلاحیت محجور شمردن و محرومیت از حقوق اجتماعی متوجه کیست ؟ ضمنا" شما می توانید طی تماسی از طریق فرمانداری لیست افراد کاندید را تهیه نمائید و اینگونه با حقوق معنوی شهروندان بازی نکنید . 

خبر جدید به تاریخ 25/2/92 الحمدالله با تلاشهای واحد حراست و مدیر کل رادیو آبادان جناب آقای مزرعه بالاخره مشخص گردید اینجانب کاندید شورای شهر در هیچ نقطه ای از ایران نیستم و امروز طی ارسال پیامکی بنده از محرومیت 20 روزه آزاد شدم و موفق شدم با رادیو تماس بگیرم هر چند که به علت کمی وقت پیامهای صوتی امروز پخش نشد در پایان این جریان بنده به نوبه خودم از این طرح جالب که از سوء استفاده افراد سودجو از رسانه جلوگیری شود تشکر میکنم لیکن درخواست عاجزانه دارم در بحث ارزیابی و تحقیقات بیشتر دقت شود افراد درست شناسایی شوند و اخبار کذب مورد استماع قرار نگیرد باز هم از دست اند کاران رادیو و کل صدا و سیما تشکر و قدردانی میکنم .

بیننده گرامی و شهروند عزیز خرمشهری و آبادانی شما می توانیداز طریق تماس با رادیو آبادان به شماره 06312222222 ویا ارسال پیامک به شماره 300001485 در رفع معضلات و آسیبهای اجتماعی 2 شهر آبادان و خرمشهر شریک باشید .



نظرات شما عزیزان:

موسوی راد
ساعت8:10---21 ارديبهشت 1392
سلام همین کار ها رو میکنند اسم انقلاب بد میشه - دشمنان ما داد می زنند آزادی بیان نیست واقعا
پاسخ:علیکم السلام خانم یا آقای موسوی راد تایید میکنم حرف شما رو - ولی تخلف اونها دال بر این نیست که همه تشکیلات مشکل داره این اشتباه یک شخص بوده مه ما از طریق مذاکره با مدیریت سازمان صدا و سیما مورد رو برای همیشه حل خواهیم کرد متشکرم از حست اهمیت و پیگیریتون -حاج حسین موتورچی


احمدرضا سعیدزاده
ساعت1:04---22 دی 1391
با سلام ... فقط میتونم بگم متاسفم از این همه بداخلاقی ...!؟
پاسخ:علیکم السلام واقعا" باید تاسف خورد - کی اینگونه تفکرات منطقه ما رو ول میکنه خدا میدونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب